4.12.06

Радуј се невесто неневесна












Света дево владичице
Нескверна Богородице
Радуј се невесто неневесна

Радуј се градино на изобилие
На вечноста и на животот
Радуј се невесто неневесна

Дево, мајко, господарке
Ти руно сеоросено
Радуј се невесто неневесна

Радуј се дрво на животот
На бесмртност источнику
Радуј се невесто неневесна

Возвелича на небесата
Од зраците поблескава
Радуј се невесто неневесна

Тебе те молам царице
Тебе те сега призивам
Радуј се невесто неневесна

Радост на хорој девствени
Од ангелите посилна
Радуј се невесто неневесна

Тебе те смилостивувам
И радост барам владичице
Радуј се невесто неневесна

Посветла од небесата
Од светлината почиста
Радуј се невесто неневесна

Девојко кротка безгрешна
Сесветаја Владичице
Радуј се невесто неневесна

Од сите небесни воинства
Владичице си посвета
Радуј се невесто неневесна

Тебе храму духовен
Гораздо те преколнувам
Радуј се невесто неневесна

Радуј се песно херувимска
Радуј се химно ангелска
Радуј се невесто неневесна

Прифати ме, прифати ме
од душманот избави ме
Радуј се невесто неневесна

Радуј се одо серафимска
И радост на архангелите
Радуј се невесто неневесна

Покажи ме, покажи ме
На живот вечен наследник
Радуј се невесто неневесна

Радуј се миру, веселие
И пристан на спасение
Радуј се невесто неневесна

Света дево владичице
Нескверна Богородице
Радуј се невесто неневесна

Свет чегору на славата
Цуту на нетлението
Радуј се невесто неневесна