16.11.06

Молитва кон светителот чие име го носиме

Свети (името), ти си мојот закрилник и заштитник пред Бога во сите дни на мојот живот. Го носам твоето име, но животот мој не е сообразен со твојот свет живот, зашто многу пати сум ја осквернавил мојата душа.

Ти се молам, закрилувај ме, помагај ми, води ме со твојата сила. Секогаш застапувај се за мене пред благиот Бог и моли Го да ми ја даде Својата благодат и да биде милостив кон мене, да ми помага да бидам сочуван од лоши мисли, желби и дела; мојот живот да биде светол и радосен како што прилега на секое Христово чедо. Не дозволувај да се доближи до мене никакво зло: поткрепувај ме кога сум слаб, биди ми покровител кога лоши сили ме напаѓаат, помагај ми во доброто, засилувај ми ја верата и покажувај ми го патот на спасението.

Само така срцето ќе биде поткрепувано и достојно ќе го носам Твоето име и името на мојот Спасител, Господ Исус Христос, а преку тоа ќе го прославувам меѓу моите браќа и Отецот, Кој е на небесата!